Hirtelen halál utáni SS játék

Az továbbiakban gondoltam picit körüljárom egy régebbi bejegyzésem (http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/hideyoshi/tipikus_partik/9).
Amikor publikáltam már akkor éreztem gyakorlati példák nélkül ez nem sikeredett túlságosan jól.


Gyakran előfordul, hogy az "A" játékunkat - egy pillanatnyi koncentráció hiány, figyelmetlenség vagy egy rossz gondolat, read miatt - nem tudjuk folytatni, és kénytelenek leszünk defenzívebb, illetve offenzívabb játékra váltani.

01.

Ellenfél: somuchmoney 225 $0.24 $7 3% $55 - N/A FullTilt Heads Up SNG Only

http://handhistory.hu/hand_history.php?hhs_id=992

Egy rosszul időzített vaklopás, pillanatnyi elmezavar hatására "A" játékom a 66-ik leosztásban kapott egy óriási pofont. Kényszerpályára állítva magam, nem volt kérdés dupláznom kell 10bb körüli zsetonnal, 68-ikban sikerült is, de a 78-ik splitje, sajnos 82-ikben már nem ismétlődött. Ha az utóbbi leosztás (szerencsével) összejön visszatérhetek a "A" játékomhoz.

02.

Ellenfél: SF430 370 $1.65 $17 12% $612 Tilt N/A FullTilt Heads Up SNG Only

http://handhistory.hu/hand_history.php?hhs_id=993

Időben is a következő partiban, ismételten elvágtam magam alattt a fát, rögtön az elején (5-ik leosztás). Itt hibát hibára halmoztam: adtam a 3bb preflop raiset, nem hittem a cbet-jének, figyelmen kívül hagytam a flop összefüggéseit, és raiseltem egy 15bb-nyit, ami egyáltalán nem szokványos nálam. Magamra mérgesen, vesszen aminek vesznie kell alapon, kamikaze módon adtam az all in-jét. Sok mindenre tettem az ellenfelet (amivel lazán verhet), de 75-jétől elképedtem. A továbbiakban ss-ént, már csak az ellenfél hibás játékát kellett kiaknáznom.

Tipikus partik_01

Nincsenek megjegyzések: