Hour of the day

Egy év alatt több termet kipróbálva rá kellett jönnöm, érdemes figyelni a pókeresek játszási szokásaira, ha hatékonyan akarom használni a game selection-t.

Eleinte nagy hangsúlyt fektettem a Pacific Poker teremre, ez volt a bázis termem, de miután elértem az 50 $-os tétet, kénytelen voltam máshová is befizetni. Egyfelől, mert nagyon kevesen játszottak ezen téten és nekem akkoriban főleg nappal volt lehetőségem játszani.
Nézzük csak, a Sharkscope azt mutatja, hogy 11-17 óra között játszottam a legtöbbet:

More option => Graph results by... => Hour of the day.



A Full Tilt és Poker Stars játékos-fluktuációja kiválóan bejött, és ahogy észre-vettem, a hu sng-sok száma megtöbbszöröződött röpke egy év alatt. Itt bármikor vadászhatok, az idő nem annyira számít(ott). (http://www.pokerscout.com/)




A Cake, ez a feltörekvő kis terem, már mutatja, ha az amerikaiak még nem „aktívak”, nincs kire vadászni.



Végezetül egy is ízelítő a Pacific 50$-os nagymenőiről: róluk azt kell tudni, hogy rengeteget játszanak (mennyiségben/órában is), szinte mindig 2-3 itt vadászik/játszik vagy előre lecsücsül. Mellettük próbálok érvényesülni. ☺



Akkor játsszunk, amikor az amcsik!

Nincsenek megjegyzések: