Hu Kupa by OPHU

Mostanában nagyon foglakoztatott egy kupa, ami egyedülálló kezdeményezés volt magyar pókeres berkekben. (http://www.onlinepokerhu.com/poker/forum-4339-Heads-up-Kupa)

Előzmények

Amint olvashattátok, a magam konzervatív stílusával játszottam egészen november elejéig, itt elért egy -15 buy in-es dowswing. Mivel már volt részem hasonlóban, felkészülten ért, tudtam mit kell tegyek.
Ekkor meghírdetődött ez a kupa, első olvastara nem tetszett, másodikra se, így elvetettem. Aztán hgt1 csak felvetette, hogy kéne kezdjek vele valamit. Ebből elindult egy eszmecsere, hogy s mint kéne, mi a helyes taktika stb.

Elvárások

Top 10-be való bejutás. Mivel a lehető legrosszabb passzban voltam, ez is elég elérhetetlennek tűnt - tudva, hogy nem fogok visszalépni micro, low limitre (9 db 10 dolcsis hülyéskedést kivéve ez sikerült is.), ahol az ellenfelek csuda hot runokat érhetnek el. (Volt is pár ilyen próbálkozás, röpködtek az előre kítűzött brutál ROI-k.) Már rég terveztem, hogy kipróbálom az egy teremben való játszást, így ez ideális lehetőség volt, hogy csak a Poker Stars-ra koncentráljak. Nem mellesleg ideje volt a silver star vip státuszt is kipipálni.



A folyamat

A kupa regisztrációs rendszerét először november 18-án próbáltam ki, és mivel nyertem, az első jó benyomás meg is történt. Aztán regisztráltam pár játékot, de 11-nél már -13,41% volt a ROI-m. Aztán fejetlenül, gondolva, hogy előre megjósolhatom a játék kimenetelét, rendszertelenül regisztráltam még úgy 22 játékot. Butaság volt. Úgy december 1-től már csak egy dologra figyeltem, regisztrálni minden játékot, semmi válogatás, taktikázás. Játszani, játszani és játszani.
(http://www.onlinepokerhu.com/poker/pshutoplista)
Ami elég jól sikerült, de a regisztrációs rendszer miatt (csak most tudtam meg volt egy srcipt, de az se volt megbízható), bizony a valóság mindegyre „eltért” a regisztrált játékokról. Az alábbi grafikon ezt jól mutatja:




Számításaim szerint sacperkb 3 játék diferencia jön ki a végére, vagyis:
125 nyerés/75 vesztés, 19,04% ROI és 62,5% ITM.
Bizony Vega (szervező) tévedett: „1-3 HU tisztasága nem ellenőrizhető, ergó a kupa kimenetele egyszerűen nem múltat 1-3 HUn a 200-ból.” ( Hsz. 201.)



Következmények

Megtetszett az „egytermezés”, a Stars kitett magáért, meglett a silver is. Még fegyelmezettebb lettem. Igaz, közben Endre, Gábor és az „édi-cuki” L idegeire menve!

Ui. : Azóta lenyomtam 43 játékot: 40,05% ROI-val és 73,52% ITM-el, csakazértis!

Életem leghosszabb versenye

Nincsenek megjegyzések: