30$-os tét

Bármennyire is próbáltam részletesen felvázolni eddigi pályafutásom, egy igen érdekes részlete kimaradt.







Mint már írtam, többször újra kellett induljak a létrámon, de mindegyre egy „fura” akadályba ütköztem: a 30$-os tétbe. Ez egy „köztes” szint, hisz korábban: 5-ről 10-re, 10-ről 20-ra, de 20-ról nem 40-re, hanem 30-asra vagy 50-esre lehet váltani.
Először a Pacific-en szembesültem vele, igaz itt érthetetlen módon nem 10 percesek a vakok, hanem 20 leosztásonként növekszenek. Mikor úgy éreztem, kinőttem a 20$-ost, kénytelen voltam bevállalni ezekkel a feltételekkel is. Igaz, máshol (pl. Poker Stars, Full Tilt) nem volt ilyen anomália, de az eredményességem még rosszabbra sikeredett így is. Összességében a nyerési arányom alig éri el a határértéket: 52,55%-ot.
Hiába ugrottam neki többször, hogy csak „betöröm”, a kudarcom ezen a téten végzetes maradt. Kénytelen voltam magyarázat nélkül hagyva, másképpen folyatatni az utam az 100$-os tét felé.
Egyetlen lehetőségem, az volt, hogy 20$-osról rögtön 50$-osra váltok. (Ennek kockázatairól már írtam, lásd. „Tétváltás”.) Véleményem szerint, ez a váltás a létrán való haladásom legnehezebb próbája. Ennek tudatában, sajnos többször rosszul időzítettem ezt a fontos lépést: vagy túl hamar (óvatlanul) vagy túl lassan (túlzottan óvatosan).
Most, hogy biztosan túl vagyok ezen a lépésen, még mindig foglalkoztat ez probléma a múltból. Be-be ülök néha erre a tétre, és a helyezet változatlan marad. Jó lenne kijavítani ezt a csorbát, de ez még várat magára.


A köztes szint kudarca

Nincsenek megjegyzések: