Kezdeti vergődés a Poker Stars-on

Aki figyelmesen olvasta eddigi írásaimat, azoknak feltűnhetett, hogy a Poker Stars oldal nem a szívem „csücske”.

Ilyeneket írtam eddig:

- „A kritériumaim szerint a legideálisabb terem számomra a Poker Stars (pedig nem is itt vagyok a legsikeresebb).”
- „Aztán megkaptam az első „atyai” pofonokat (okt. 8-16.), a Poker Stars hathatós közreműködésével.”
- „Úgy érzem, végre sikerült megzaboláznom ezt a számomra is fontos termet.”

Anno mivel mindenhol azt olvastam, ez a legjobb terem a hu sng-ra, így „naivan” úgy gondoltam, meg tudom ismételni a Pacific Pokeren elér eredményeket.



Amint a grafikonom is mutatja, tevékenységem - 5 hónapon keresztül - jobban hasonlított Kőműves Kelemen (+a 12 kőműves) és magos Déva vára esetére („Hozzá is kezdöttek. / Amit raktak délig, / Leomlott estére, / Amit estig raktak”.), mint egy-egy „szokványos” pókeres grafikonra.




Többször futottam neki: a). ’07.09.05-09.10., b). 09.21.-10.15 és c). 10.23.-’08.01.19.

Elsőre a micro és low limit asztalokon próbálkoztam, egy „ottfelejtett” 5$-ost próbáltam fialtatni. (a)
Mivel a lelkesedésemet nem törte le a számlám lenullázása, legközelebb már 100$-t átcsoportosítottam a Pacific profitomból ide is. Most már medium limiteken próbálkoztam, de a 30-as tét „szokásos” kegyetlenségének kényszerűsége alatt, tovább kockáztattam. Felmentem 50-re és itt villámgyorsan sikerült elvesztenem szinte mindent (b).
A maradék 27$-t bár többet soha nem vertem el, de a harmadik kísérletem is vesszőfutásnak sikeredett. (c.)



Aztán - hosszú szünetet tartva - beindult a szekér, az addigi áldozatos munkám elkezdte hozni gyümölcseit.



Csak így állítjuk meg
Magos Déva várát,
És így nyerhessük el
Annak drága árát!”

Nincsenek megjegyzések: