A tanuló év hibái

Milyen „hibákat” követtem el egy év alatt (a grafikonom „szarvainak” okozói), vegyük sorra gyengeségeimet amiket azóta sikerült kijavítani:

- Bankroll managementet sokág 20-as buy in-re építettem, hiba volt 50 alá menni.

- Gyakran váltottam tétet, volt hogy egy napon belül 2-3 szint között ugráltam, mára teljesen leszoktam erről.

- Sokáig azt hittem hu sng minden hálózaton/oldalon úgyanolyan, ketten vagyunk mi itt a probléma?! J Végigzongoráztam minden oldalt, sok időm-energiám elment erre, amíg rájöttem bizony-bizony a vastruktúra változása kihat a várható nyeréseim arányára. Mivel a Pacificon kezdtem, a 10 perces vakokra specializálódtam. Azóta lenyugodtam, és 4 helyen gyarapítom tudásomat.

- Nehezen fogadtam el, hogy lehet vesztes nap is, nem mindig tudok nyerni. Kitartóan harcoltam, aztán tiltre mentem. Fölösleges volt.

- Mikor iszonyatos pechem volt frusztráltan követtem/remach az ellenfelet játékokon át. Butaság volt, leszoktam.

- Sharkozás nélkül előre leültem „nagy” téten, természetesen egy vesztőszéria hatására. Kamikázé, zumzum...

- Rosszkor időzített cash out vagy a számla teljes lenullázása egy downswing hatására. Ennek következtében sokadszorra low limites hu sng-on voltam kénytelen játszani. A „sziszfuszi” munka reloaded.

Nincsenek megjegyzések: