335 aktív nap története

2007. szeptember 1-én játszottam egy hu sng-t „poénból”, addig középszintű sng-os voltam. Szeptember 2-án „ráálltam” a hu sng-ra.

Egyfajta Jákob lajtorjájához hasonlítható eddigi hu sng „működésem”. Elgondolásom szerint, ha valaki megállapodik <100$-os szinten, már „sínen” van. Ennek a létrának is meg vannak a fokai: első a >10$ limit (1.), a második a 10-30$ közötti szint (2.) és a harmadik az 50$-os (3.). A negyedik lenne a felsőfok, a 100$-os. (4.)

Hogy is történt?

1. Lelkes start (2007. szept. 2.-okt. 16.)

Egy 36 napos elképesztő menetelés (upswing) alatt villámgyorsan megmásztam a létrát (1-4.). Aztán megkaptam az első „atyai” pofonokat (okt. 8-16.), a Poker Stars hathatós közreműködésével. 9 napi vergődés és egy rosszul időzített cash out után visszaváltottam az alsó fokra. (1.)



2. Tapogatózások kora (2007. okt. 17.-2008. jan. 24.)

Megszeppenve a történtektől, most már csak lassan, de újra megmásztam a létrát 5 $-ról az 50 $-ig. (1-3.) Folyatattam a termek kipróbálását, szűrését. Ennek az időszaknak külső körülmény vetett véget.



3. Kalandozások kora (2008. feb. 22.-ápr. 16.)

Szinte egy hónapos „kényszerszünet” (0 póker) után, „pénzéhesen” több elméletemet kipróbálva, sok butaságba belementem. (1-4.). Az időszak végét egy kemény dowswing és egy jelentős cash out jelentette, amely ismételten visszadobott a létra alsó fokaira.



4. Letisztulás kora (2008. ápr. 16.-szept.1)

Mindent alaposan átgondolva, harmadjára indultam neki a létrának. (1-2) Amikor ismét felértem az 50 $-os fokra, azóta írogatom ezt a naplót.



Megj.: A grafikonok, az adott időszak, napi átlag profit alakulását mutatják.

„Misima létrája”

Nincsenek megjegyzések: