Terem, ahol elkadtam: Full Tilt Poker

Full Tilt Poker: „Ez a terem okozza mostanában a legtöbb „gondomat”. Hiába szeretgetem, kedveskedek neki, mégse hozza az elvárt eredményeket hónapok óta.” – írtam előzőleg. Most ezt egy kicsit kibontom, mert úgy gondolom, megér egy misét ez is.

Jelen bejegyzés a FTP-en való játékaim második részével foglalkozik (kb. fél év). Az elsőben egy remek fejlődési ciklust kell elképzelni, amit a sharkscope adatbázis egy kis „cápauszonnyal” jutalmazott.
Aztán egy buta ötlet jutott eszembe: többet nem statisztikázom, nem törődök az eredményekkel, csak játszom a játékomat, lehetőleg minél többet. Áttértem a mennyiségi játékra és ez visszaütött. ’08.04.16.-án aztán behúztam a féket minden oldalon, itt is.
Visszaváltottam, de attól még folytatódott a downswing egy picit, aztán kitartóan visszamásztam az előző csúcsra. Ekkor egy olyan folyamat indult el, amit azóta se tudok kinőni, amint látszik a grafikonon - bármelyik téten játszva - ciklusokban hullámzik.
Mindig azt hiszem: ez az utolsó hullám, és tudom folyatatni megszokott menetelésem. Igazság szerint, nekem ez a terem a kedvencem, valahogy jobban a szívemhez nőtt, mint a Poker Stars. Ezért állandóan bizalmat szavazok neki, hogy most már csak jobb jöhet, aztán mégse.



Ez az ábra jól kiegészíti mondanivalómat a Sharkscope adatbázisának a következő opciójára:

More option => Graph stakes plyaed by... => Full history



Itt jól játszik az áprilisi bizonytanság, és hogy ha tétet váltok, akkor következetes vagyok benne.

Egy helyben járás

Nincsenek megjegyzések: